Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Franklin Mastrigt - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Franklin Mastrigt - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Franklin

Blijf op de hoogte en volg Franklin

12 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Weer even een update'je.
Ik was eigenlijk van plan om wat foto's te uploaden, maar de pc's hier zijn du\ermate traag dat ik anders noodgedwongen 25 uur achter de computer moet zitten... Dus dan maar met woorden :P
Net als Dubai, is ook Bangkok GROOT, en daarbij is het er ook nog erg druk, lawaaierig en het stinkt. Deslanietemin, is het een fantastische stad.
De eerste dag ging ik op kookcursus, jaja, IK op kookcursus. Maar dat was super. Aardige enthousiaste teacher (tikkeltje homo denk ik, maar ach, hij bedoelde het goed) en lekker gekookt, dus eind goed al goed. Daarna nog wat tempels bekeken met een Deens koppel. En 's avonds een ladyboy show, was zeer grappig. Sommige waren echt nog halve kerels, sommige had Hij niet beter kunnen creeren haha. Enfin, het was een leuk showtje.
Op mn tweede dag hier in Bangkok maar even rondgereids met de metro, en wat monumetjes bekeken en naar het stadion geweest. Eventje de State tower bezocht om van het prachtige uitzicht over Bangkok te genieten.
Vandaag had ik dan eindelijk m'n fietstocht gemaakt door Bangkok, zeer mooie ervaring, en als Hollander was het fijn weer een fiets tussen mn benen te hebben. Prachtige plekker gezien, en een fantastische indruk opgedaan.
Deze stad, en dit land, is btw spotgoedkoop, ik blijf me erover verbazen. Eten voor een euri, een watertaxi voor 50 cent, het houdt maar niet op.
Ook de voetbalshirtjes (originele) zijn goedkoop, en dat is geen goed teken voor mij (a).
Morgen ben ik van plan door te reizen richting Chian Mai en Pai, hopelijk is er een plaatsje in de bus vrij. De treinen richting het Noorden rijden nl. niet verder, en om nu alweer te vliegen hoeft van mij nou ook weer niet.
Nou, tot sprekens.

Tschuss

  • 12 Oktober 2013 - 18:40

    Franklin:

    ik zit ook geen dag stil he.

  • 12 Oktober 2013 - 18:52

    Jan Wals :

    Hy Franklin.. Wij volgen je berichten, leuk dat je er van geniet en nieuwe wegen inslaat om de wereld tot je te nemen ... Zelf krijg ik een beetje het gevoel dat ik te vroeg ben geboren .. Wij gingen met een rugzak en tienertourkaartje van de NS dwars door " Nederland " Veel plezier en geniet er van .. Groet uit een zonovergoten Ilpendam . Anja & Jan

  • 13 Oktober 2013 - 01:22

    Jeroen Schuiten:

    Kerel wat zit je te genieten ga zo door als je advies nodig heb kun je ons altijd mailen.
    Pai n Chai-mai zijn geweldige plaatsen. Chamai-mai veel tempels en een mooie binnen stad. Pai een echte hippie dorp huur een scooter en rijd langs alle plaatsen en bezienswaardigheden is echte de moeite waard.
    Geniet vriend we houden van je
    Jeroen Saskia

  • 13 Oktober 2013 - 11:37

    Wil En Ruurd:

    Frank,
    Wat doet een accountant in Bangkok:kijken of de B.T.W. Laag is. Het is een feest, Frank. Je kunt leuk schrijven. Ga je in het noorden nog op een olifant rijden? Dan kun je schrijven dat je net als die fiets ook een ........... Tussen/onder je benen had. Hoe is het met de waterstand in Thailand?
    Groeten uit een nat Ilpendam.
    Wil en Ruurd

  • 16 Oktober 2013 - 08:03

    Ryanne:

    Hey franklin,
    Je valt van de ene in de andere verbazing;). Leuke verhalen hoor ik blijf je volgen. Veel plezier en pas op jezelf. Liefs ryanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Asia trip

Reis door Azie

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Indonesie en Timor

03 Februari 2014

Singapore

25 Januari 2014

Party, Malaysia and Myanmaaaaar

15 December 2013

Back in Bangkok

22 November 2013

SOS Vietnam
Franklin

Actief sinds 28 Sept. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 8253

Voorgaande reizen:

03 Juni 2014 - 04 Juni 2014

America trip

06 Oktober 2013 - 05 Maart 2014

Asia trip

Landen bezocht: